eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawodyskryminacja w usługach › Re: dyskryminacja w usługach
  • Data: 2007-06-07 09:09:02
    Temat: Re: dyskryminacja w usługach
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Wed, 6 Jun 2007, grim wrote:

    >> Nazwij te cenniki: hurtowy i detaliczny. Poprawna odpowiedź sama Ci teraz
    >> przyjdzie do głowy :)
    > To byłoby zbyt proste.
    > Firma , o której mówię , dzieli klientów na tych którzy odsprzedają to dalej
    > i na docelowych (ci są dyskryminowani)

    No i tyle.
    A jak myślisz, jaki jest wyróżnik "hurtowości" w przypadku wielu
    hurtowni?
    Dodatkowo na kwitkach bywa uzasadnienie: "sprzedaż w celu wykorzystania
    do produkcji bądź dalszej odsprzedaży, nie podlega przepisom o ochronie
    sprzedaży konsumenckiej".
    Wyższa cena dla "docelowych" zawiera m.in. cenę "ochrony konsumenckiej",
    myślisz że uchwalenie prawa o ochronie konsumentów odbywa się (dla tych
    konsumentów) ZA DARMO? Nie ma mowy - ktoś musi za to (pokrycie ryzyka
    niezgodności z umową wskutek awarii itp) zapłacić. Konsument konkretnie.

    To że:

    > Na zakwalifikowanie do cennika nie ma wpływu ilość i koszt zamawianech usług

    ...są stosowane kolejne opusty dla "kupujących dużo" bywa kolejnym
    elementem. Ale niekoniecznie opisuje warunek "sprzedaży hurtowej".

    > a tylko wpis do ewidencji gospodarczej.

    No to Makro Cash & Carry też Cię dyskryminuje :|

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1