  • 1. Data: 2004-11-26 00:18:49
    Temat: dysk padl 4 dni po gwarancji
    Od: "stab" <s...@w...pl>

    witam
    zwracam sie z takim pytaniem
    dokladnie cztery dni po uplywie gwarancji padl mi dysk twardy
    czy mam jeszcze jakies czanse na reklamacje??

    dziekuje i pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-11-26 02:54:46
    Temat: Re: dysk padl 4 dni po gwarancji
    Od: "teleron" <t...@w...pl>

    no przecież piszesz ze cztery dni temu skończyła się gwarancja.
    dziecko jesteś?

  • 3. Data: 2004-11-26 05:03:12
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <co5spa$hnh$1@korweta.task.gda.pl>, stab wrote:
    > zwracam sie z takim pytaniem
    > dokladnie cztery dni po uplywie gwarancji padl mi dysk twardy
    > czy mam jeszcze jakies czanse na reklamacje??

    Kiedy kupiony?
    Szanse masz różne od zera choć bliskie temu ostatniemu.

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2004-11-26 07:13:20
    Od: "stab" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...notrix.net> napisał w
    wiadomości news:ged6oc.122.ln@ziutka.router...

    > Kiedy kupiony?
    > Szanse masz różne od zera choć bliskie temu ostatniemu.

    kupiony 21.11.2003

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2004-11-26 07:22:22
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <co6l2h$6ee$1@korweta.task.gda.pl>, stab wrote:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...notrix.net> napisał w
    > wiadomości news:ged6oc.122.ln@ziutka.router...
    > kupiony 21.11.2003

    No więc załapujesz się jeszcze na ochronę z tyt. niezgodności z umową
    (jest dwuletnia). Problem jest niestety z tym taki, że w okresie powyżej
    6ciu miesięcy od daty zakupu, to ty musisz udowodnić że usterka była
    spowodowana wadą tkwiacą w dysku w momencie zakupu. W praktyce może to byc
    prawie niewykonalne.

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2004-11-26 08:00:08
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > dokladnie cztery dni po uplywie gwarancji padl mi dysk twardy
    > czy mam jeszcze jakies czanse na reklamacje??

    Skonczyla sie gwarancja sprzedawcy czy producenta ?

  • 7. Data: 2004-11-26 08:07:36
    Od: "Dariusz Młyński" <m...@p...pl>

    > zwracam sie z takim pytaniem
    > dokladnie cztery dni po uplywie gwarancji padl mi dysk twardy
    > czy mam jeszcze jakies czanse na reklamacje??

    A jesteś pewien, że mial tylko rok gwarancji ?
    Większośc dysków ma 3 letnią gwarancję producenta.
    Może sprzedawca obciął ja do roku.

  • 8. Data: 2004-11-26 11:44:09
    Od: "kicur" <k...@o...pl>

    > witam
    > zwracam sie z takim pytaniem
    > dokladnie cztery dni po uplywie gwarancji padl mi dysk twardy
    > czy mam jeszcze jakies czanse na reklamacje??

    Zależy ile tej gwarancji miałeś - bo jak np. rok, to obowiązują jeszcze
    (równolegle) 2 lata (czyli rok dodatkowy) odpowiedzialności sprzedawcy z tyt.
    niezgodności towaru z umową.
    A jak jest w Twoim przypadku, to nie wiem - nic nie napisałeś:(
    W najgorszym przypadku możesz się jeszcze podeprzeć zapisem z gwarancji (jeśli
    takowy masz, zwykle są, ale musisz sobie poczytać), że zobowiązany jesteś
    zgłosić usterkę w serwisie w terminie iluś tam dni - np. 14-stu. Wtedy możesz
    próbować dochodzić swojego, argumentując tym właśnie zapisem;)
    Pozdrawiam:)

    P.S. Oszołomów nie słuchaj:)))

  • 9. Data: 2004-11-26 12:05:06
    Od: " Ja" <b...@g...pl>

    > A jesteś pewien, że mial tylko rok gwarancji ?
    > Większośc dysków ma 3 letnią gwarancję producenta.
    > Może sprzedawca obciął ja do roku.

    Jak to obciął? Na jakiej podstawie? Jeśli sprzedawał sam dysk, to gwarancja
    musiała być taka jaką przewidział producent. Co innego, jeśli sprzedawał
    złożony zestaw i dawał gwarancję własną na takowy.

    b.

  • 10. Data: 2004-11-26 12:25:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    stab wrote:

    > kupiony 21.11.2003

    Co to za dysk? Od dawna nie widziałem takiego, który miałby tylko rok
    gwarancji... Teraz z reguły mają 3 lata.