  • Data: 2004-09-02 14:25:58
    Temat: Re: dyplom zmiana nazwiska pomocy!
    Od: "wiola" <b...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dzieki za uwagi, nie o to chodzi:))) to ja wstawie ten dyplom, kobieta
    troszke namieszala, gdyz po obronie wrocila do panienskiego, potem wyszla za
    maz , w zwiazku z tym ma dokumenty na 3 nazwiska i chciala uproscic swoja
    sytauacje, a ja chcialam jej w tym pomoc nie wiem tylko czy ten przepis moge
    zinterpretowac wlasnie w ten sposob:) ze skoro obrona nastapila pod
    iksinska, a nazwisko w m-c pozniej czy moge wstecz jej wystawic na to nowe:)