    Date: Thu, 13 Apr 2023 23:59:57 +0200
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <u16g7m$f8m$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <6436cc13$0$13080$65785112@news.neostrada.pl>
    <u16ij3$f8m$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <64370bde$0$13080$65785112@news.neostrada.pl>
    <u172bm$p3v$4$Shrek@news.chmurka.net>
    <OqKZL.2858758$Z549.892114@fx15.ams1>
    <u1800m$kbq$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <64380e80$0$13068$65785112@news.neostrada.pl>
    <u19b5u$n17$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <643842b6$0$19602$65785112@news.neostrada.pl>
    <u19gd6$n16$6$Shrek@news.chmurka.net>
    <643845b2$0$2957$65785112@news.neostrada.pl>
    <u19r6a$14oh7$1@dont-email.me>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Subject: Re: dwie nastolatki na drzewie

    W dniu 13.04.2023 o 23:11, Kviat pisze:

    > Zaniepokojeni obywatele patrzą i wysłałeś ich do psychiatry.
    > Ci zaniepokojeni prokuratorzy, to nie obywatele?

    Mnie, jak coś niepokoi, to najpierw próbuję podejść do tego racjonalnie.
    Pokombinować, że może istnieje jakieś wyjaśnienie sytuacji. Zapytać
    kogoś, kto się na tym zna. Dopiero, jak ne da się zaistniałej sytuacji w
    żaden sposób racjonalnie wyjaśnić, to kombinuję, jakie prawo musiał ktoś
    naruszyć.

    Pisanie artykułu alarmistycznego tylko z tego powodu, że komuś się nawet
    nie chciało pomyśleć nad tym, to nie jest zbyt mądre. I o to mi chodzi.
    Bo nie wykluczam, ze w wypadku zboża ostatecznie okaże się, ze do
    jakiegoś przestępstwa doszło. Za mało prawdopodobne uważam akurat
    oszustwo, ale jak już wiele razy pisałem, ta wstępna kwalifikacja prawna
    ma charakter czysto techniczny i niespecjalnie ma głębsze znaczenie.

    --
    Robert Tomasik