    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: dwie nastolatki na drzewie
    <64319aa9$0$19611$65785112@news.neostrada.pl>
    <u0s74d$um6$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <6431a297$0$13073$65785112@news.neostrada.pl>
    <EwoYL.941759$XEv3.404402@fx13.ams1>
    <643290b1$0$13065$65785112@news.neostrada.pl>
    <AnxYL.941761$XEv3.690600@fx13.ams1>
    <10icelm1ysyv8.1gts2wz440tcl$.dlg@40tude.net>
    <TUxYL.93165$z1hf.25697@fx05.ams1>
    <6611be0vrdmf$.1fp2tkmgwf5ln.dlg@40tude.net>
    <PfIYL.717179$QS94.220203@fx10.ams1>
    <1vpvcx89sccux$.189jtjj8r1ig7.dlg@40tude.net>
    Date: Mon, 10 Apr 2023 05:48:40 GMT

    On 2023-04-10, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Taki mamy kodeks. Usiłowanie jest karane tak samo, jak dokonane
    > przestepstwo.
    > I chyba dobrze. Bo zlapiesz złodzieja na gorącym uczynku ... i
    > wypuscic, bo on jeszcze nic nie ukradł?

    Jak chciał ukraść czego ukraść nie mógł?

    > No to IMHO usiłowanie jest.

    Za pomocą narzędzia, którego nie ma?

    > OK.

    > naciagane. Bo jednak usiłujesz w ten bład wprowadzic.

    Nu tak jak z groźbą karalną. Groże całkiem na serio ale nic z tego nie
    wynika bo nie mam komu.

    > A jakie beda dowody? bo jak sie włamiesz noca do salonu, to usiłowanie
    > IMO jest, nawet jesli samochodów nie ma.
    >
    > Ale jak zamierzałes porwac auto w czasie jazdy próbnej ... to jak ci
    > to udowodnic przed drzwiami salonu ?

    Notarialne potwierdzena deklaracja chęci. Nie, nie żartuję. Napiszę, że
    chcę ukraść, wtedy i wtedy i tam, ale nie ukradnę bo samochodu nie
    będzie. Serio sądzisz, że sąd mnie skaże? Np. mogę się zdeklarować, że
    zarąbię we wtorek produkcyjną Izerę.

    --
    Marcin