    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dwie nastolatki na drzewie
    Date: Mon, 10 Apr 2023 00:15:41 +0200
    <6432a9bb$0$13065$65785112@news.neostrada.pl>
    <a7wlcqu7ecqz$.1f21au5zjjqn0.dlg@40tude.net>
    <6432c290$0$19612$65785112@news.neostrada.pl>
    <i...@4...net>
    <6432cbff$0$13078$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <6432e900$0$13056$65785112@news.neostrada.pl>
    <4tsolchaook5$.1i7foz8e1obm1.dlg@40tude.net>
    <643301a3$0$13056$65785112@news.neostrada.pl>
    <1mbcg8i62f05k.1gxfjpnsj8auy$.dlg@40tude.net>
    <64330ccd$0$13071$65785112@news.neostrada.pl>

    On Sun, 9 Apr 2023 21:06:52 +0200, Robert Tomasik wrote:
    > Już Ci napisałem, że tego jest masa. Nie chce mi się wypisywać i nie ma
    > to sensu.

    Musi byc masa, biorac pod uwage, ze ciagle sie trafiaja udane.
    Choc teraz chyba modniejsze "na policjanta" niz na wnuczka - widac
    emeryci wam ufaja, ciekawe czemu.

    Ale ja przeciez o czym innym - kto odrzucil te usiłowania i jak
    uzasadnił? I jakie mieliscie dowody w tych sprawach?

    Shrek ci przeciez znalazl sprawe
    https://zabrze.policja.gov.pl/k29/informacje/wiadomo
    sci/165103,Dwie-proby-wyludzenia-pieniedzy-od-starsz
    ych-osob-metoda-na-wnuczka.html

    Ile to - 150km i juz usiłowanie jest usiłowaniem?

    P.S. ciekawe, ze w obu przypadkach 4800zl.
    Ta sama osoba, czy od 5000 jakis alarm sie wlacza ?

    PPS. zakladajac, ze zadzwoni taki do mnie, a ja ... moze powiem
    "witaj wnusiu" i zaraz potem zadzwonie do was poinformowac, ze jest
    taka sprawa ... ulatwi wam łapanie, czy tylko kłopotu sobie narobie -
    Wam to zepsuje statystyki, a ja sie naczekam ... i lepiej mu od razu
    mowic "spieprzaj dziadu" ?

    J.