    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: dwie nastolatki na drzewie
    <goj5mkcq073b$.1q09r7f7mds60.dlg@40tude.net>
    <mpKXL.3074910$%ng4.2738096@fx09.ams1>
    <1...@4...net>
    <CjUXL.2849436$Z549.2273919@fx15.ams1>
    <1...@4...net>
    <Cq2YL.916510$ttZe.368086@fx06.ams1>
    <u0r3vr$fpf$10$Shrek@news.chmurka.net>
    <64318f86$0$13073$65785112@news.neostrada.pl>
    <u0s4m3$sjs$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <64319aa9$0$19611$65785112@news.neostrada.pl>
    <u0s74d$um6$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <6431a297$0$13073$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Sun, 09 Apr 2023 01:28:04 GMT

    On 2023-04-08, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Dla mnie też, ale dla sądu i prokuratury nie.

    Hmmm. A może to była jakaś specyfika konkretnej sprawy? Coś na
    zasadzie, że idzie koleś do banku chodnikiem z pistoletem, to nie jest
    to jednak usiłowanie napadu?

    Wydawałoby się, że usiłowanie czy nie, jest kwestią wykazania intencji
    na danym etapie. Trudno sobie wyobrazić, że wstępne bajerowanie babci
    nie da się klarownie połączyć z kolejnym etapem. Albo może coś tak
    takiego, że potraktowano to jako wywiad/profilowanie? Ale takie coś
    też wydaje się częscią procedury usiłowania oszustwa.

    --
    Marcin