  • Data: 2023-04-08 20:14:41
    Temat: Re: dwie nastolatki na drzewie
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.04.2023 o 19:55, Shrek pisze:

    > A ja osła i całą bandę magicznych cudaków.

    A i trochę kulsonów:

    https://zabrze.policja.gov.pl/k29/informacje/wiadomo
    sci/165103,Dwie-proby-wyludzenia-pieniedzy-od-starsz
    ych-osob-metoda-na-wnuczka.html

    "Czynności w obydwu sprawach prowadzą kryminalni z komisariatu I.
    Oszustwo popełnione metodą ,,na wnuczka" to przestępstwu określone w art.
    286 § 1 kk zagrożone karą od 6 miesięcy do 8 lat pozbawienia wolności.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!