    From: "Tomek" <tomek_pup@(usun_to)wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dwa problemy!!! opiekun kolonijny, zus.
    Date: Tue, 10 Aug 2004 11:25:44 +0200
    Sender: n...@p...onet.pl@dial-281.elblag.dialog.net.pl

    przepraszam za poprzedniego posta - wypadek.
    a teraz konkrety

    to mam: ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ z dnia 21 stycznia 1997
    r.
    w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci
    i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania. (Dz.
    U. z dnia 10 lutego 1997 r.)

    > postanowienia

    i tu pojawia sie klopot. przyklad dobry i logiczny. chodzi mi jednak o
    zupelnie inna sytuacje. podobno na kursach dla opiekunow kolonijnych mowia
    ze jezeli np. podopieczna zajdzie w ciaze to odpowiada za to opiekun i placi
    alimenty jezeli "ktos" wystopi o nie na drodze sadowej. moje zmartwienie
    bierze sie z tego ze opiekun o ktorym mowa jedzie za kilka dni na taka
    kolonie z dziecmi z rodzin patologicznych i bezdomnymi. absolutnie nie
    twierdze ze sa to jakies gorsze dzieciaki a wlasciwie juz mlodziez ale jakos
    mam stracha ze cos moze sie zdazyc i wolalbym miec jasnosc co do danej
    sytuacji. raczej niemozliwe jest zeby jeden opiekun robil za przyzwoitke dla
    15 dzieciakow. jezeli tylko beda chcialy zrobic cos zlego to zrobia to. no
    chyba ze kazdy dzieciak dostanie swojego opiekuna.

    --
    Tomek
    t...@w...pl