    From: poreba <d...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: duzy dziki kot- jakie warunki trzeba spelnic
    Date: Sat, 29 Jun 2002 20:22:07 +0000 (UTC)

    Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>
    niebacznie popelnil
    news:Pine.LNX.4.21.0206291954140.18093-100000@irys.s
    tanpol.com.pl:

    > Zauważ że dla kota, jego właściciela oraz jego dzieci sprawa
    > jest bez znaczenia :(
    > Wolno ? - wolno. "Był w prawie" to sobie strzelił.
    > To że w kraju wielkości Polski będą to co najmniej tysiące
    > przypadków rocznie można uznać za pewnik...

    Fakt. Dlatego uważam że jeżeli zmiany te wynikły z inicjatywy PZŁ
    to gol do własnej bramki. Myśliwi nie mają najlepszej "prasy" i
    opinii w społeczeństwie. A sk@^#%# chętnych do strzelania
    wszystkiego co się rusza z legitymacją PZŁ w kieszeni wielu jest
    niestety. I jak piszesz (zgoda!!!) nastrzelają pewnie głównie
    jakiechś co bardziej rezolutnych w oddalaniu się pupilków niż
    wysyłane na polowania specjalnie w tym celu szkolone
    pseudoowczarki lub z winy byłych właścicieli zgłodniałe kundle.
    Lepszą metodą eliminacji piesków morderców
    (nie tylko zwierzyny, oj nie tylko, również ludzi)
    byłyby pieruńsko wysokie grzywny dla właścicieli.

    Odezwałem się bo bardzo denerwują mnie stereotypy
    "myśliwy=morderca sarenek" Rzucam wtedy: "rolnik=oberkapo świnek"
    albo "amator wędlinki=trupojad"
    pozdro
    poreba