    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: droga przez mój grunt
    Date: Fri, 13 Jun 2003 16:53:14 +0200

    Spróbuj powiadomić Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, że na Twojej
    działce ktoś nielegalnie wybudował wał. Planu mieć nie mogli, bo babcia
    musiałaby im tę działkę sprzedać albo wydzierżawić. Więc albo nie maja planu
    w ogóle, albo budując ktoś to postawił niezgodnie z planem. Podobny problem
    wyników w miejscowości Jasło z wałem i przymierzają się do rozbiórki.

    Co do podatku, to pewnie nic nie wskórasz, bo naliczany jest na podstawie
    Twojej deklaracji. Skoro babcia wpisywała większą działkę, niż miała, to nie
    jest wina Urzędu. Choć ewentualnie wniosek o zwrot można napisać. To nic nie
    kosztuje, z tym że to będą pewnie grosze.