eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawodroga hamowania › Re: droga hamowania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: droga hamowania
    Date: Wed, 14 Jul 2004 08:53:44 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 19
    Message-ID: <cd2l0g$gjc$1@inews.gazeta.pl>
    References: <ccucde$2iv7$1@mamut1.aster.pl> <o...@p...interia.pl>
    <X...@1...110.122.97>
    <ccusc1$182e$1@mamut.aster.pl> <ccuso2$f4c$1@news.onet.pl>
    <ccusun$2vkr$1@mamut1.aster.pl> <cd0mcu$bkn$2@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: qe161.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1089787729 17004 217.99.14.161 (14 Jul 2004 06:48:49 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 14 Jul 2004 06:48:49 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <cd0mcu$bkn$2@news.onet.pl>
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    X-User: surlich
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; pl-PL; rv:1.4) Gecko/20030624
    Hamster/1.3.23.2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:226872
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 04-07-13 11:52, Użytkownik Robert Tomasik - praca napisał :
    >> Ekspert założył na korzyść iż w chwili uderzenia, pojazd miał predkosć
    >>Vk=0.
    >
    > Gorące brawa dla eksperta. A na czyją to było korzyść? Bo raczej nie
    > kierującego, chyba, że ekspert próbował dowieść w ten sposób, że gość jechał
    > tak szybko, że nie mógł zareagować na zagrożenie. No ale to raczej
    > doprowadzi do wniosku, że jechał za szybko. Co to za ekspert? Bo raczej bym
    > go omijał. A co do sprawy, to złożyć wniosek dowodowy o powołanie
    > "normalnego" biegłego, który obliczy to bez czynienia takich "korzyści".

    Hej, a jak jest inaczej. Jeżeli zakładasz drogę w ruchu dla uproszczenia
    jednostajnie opóźnionym na 27 m, to im wyższa prędkość końcowa to tym
    wyższa prędkość początkowa. Ekspert" zakładając Vk=0 przyjmuje
    najkorzystniejszy dla kierującego wariant czyli taki, jaki zakłada jak
    najmniejszą Vp.

    andy_nek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1