  • Data: 2004-04-16 08:50:56
    Temat: Re: drobny wypadek
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen wrote:

    > Użytkownik <f...@o...pl> napisał w wiadomości

    > [ciach]
    >
    > jak dla mnie, z tego co napisales, to bardziej jej wina niz twoja, chyba
    > ze niezbyt dokladnie to zrobiles, musiales jechac dosc wolno, a ona
    > niezbyt sie rozgladala, na twoim miejscu zrobil bym tylko tyle ile uwazasz
    > za stosowne, jesli by probowali zrobiccos co uwazasz za malo adekwatne do
    > sytuacji, stawial bym opor

    Jest zadziwiajaca rzecza, ze pieszy 10 razy czesciej zastanowi sie
    czy wejsc pod jadacy do przodu samochod, niz czy wejsc pod samochod
    cofajacy...

    Ale zycie jest zyciem.
    Cofajacy powinien zachowac szczegolna ostroznosc i UPEWNIC SIE, ze za nim
    nie ma ..... no i skoro sie nie upewnil to tez jest conajmniej
    wspolwinny...

    Jesli beda chcieli cos wiecej niz uwazasz za adekwatne - skorzystaj z
    ubezpienienia OC..

    Boguslaw