  • 31. Data: 2014-06-04 14:46:55
    Temat: Re: dozywocie czy kara smierci w Trojce
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-06-04 14:38, Andrzej Lawa pisze:

    > Ponownie wychodzi twoja uporczywa tępota... Powyższa analogia miałaby
    > sens gdyby na budowanych drogach ginął KAŻDY i tylko CZASAMI niewinnie.

    Dyskutujemy o argumencie przeciw karze śmierci "bo giną niewinni". Bo
    to, że giną zabójcy nie było chyba argumentem przeciwko?

    --
    Liwiusz

  • 32. Data: 2014-06-04 16:53:08
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <lmn2rf$m33$2@node1.news.atman.pl>,
    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Jest wiele takich przypadków, KS nie jest jedynym wyjątkiem.

    Wiele?
    No, nie wiem, w kazdym razie wypadki drogowe do nich nie naleza. Wrecz
    przeciwnie.
    --
    TA

  • 33. Data: 2014-06-04 17:13:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-06-04 16:53, T...@s...in.the.world pisze:

    > Wiele?
    > No, nie wiem, w kazdym razie wypadki drogowe do nich nie naleza. Wrecz
    > przeciwnie.

    Uściślij zarzut w stosunku do KS - czy zarzutem jest to, że jej wynikiem
    jest śmierć? Jeśli tak, to... przecież to oczywiste.

    Zarzutem może być śmierć niewinnych, stąd analogia z drogą. Trzeba
    przekalkulować czy śmierć kilku niewinnych niweluje niewątpliwe zalety KS.

    Co do pomyłek - żyjemy w Polsce. Ile osób w ostatnich 25 latach zostało
    niesłusznie skazanych na dożywocie?

    --
    Liwiusz

  • 34. Data: 2014-06-04 18:11:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 04.06.2014 14:46, Liwiusz pisze:

    > Dyskutujemy o argumencie przeciw karze śmierci "bo giną niewinni". Bo
    > to, że giną zabójcy nie było chyba argumentem przeciwko?

    Jest tu może jakiś specjalista od nauczania dzieci specjalnej troski? Bo
    ja nie czuję się na siłach jeszcze prościej wytłumaczyć temu sawantowi
    od czeków różnicy pomiędzy legalnością działania, którego celem jest
    zabicie człowieka (w tym przypadkowo niekiedy niewinnego) od działania,
    które ma na celu usprawnienie komunikacji powodującego śmierć w praktyce
    wyłącznie przypadkowo.

    Pomijam już taki detal, że to tylko jedna z przyczyn, bo wysokie koszta
    legalnego morderstwa jak i brak moralnego uzasadnienia dla zabicia osoby
    aktywnie nie stanowiącej bezpośredniego zagrożenia to już zdecydowanie
    nie na jego łepetynę...

  • 35. Data: 2014-06-04 23:21:47
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 04.06.2014 09:30, Andrzej Lawa pisze:

    > Powyższe zdanie jest tak absurdalne, że nie wiem jak to skomentować...
    > Tutaj przydałby się chyba psychiatra.

    Skoro akceptujesz śmierć 5000 niewinnych, to 2-3 dodatkowi niewinni nie
    powinni robić różnicy

  • 36. Data: 2014-06-04 23:23:18
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 04.06.2014 14:38, Andrzej Lawa pisze:
    > W dniu 04.06.2014 14:18, Liwiusz pisze:
    /..../
    > Ponownie wychodzi twoja uporczywa tępota... Powyższa analogia miałaby
    > sens gdyby na budowanych drogach ginął KAŻDY i tylko CZASAMI niewinnie.

    Tymczasem na drogach ginie nie każdy ale nie każdy ginie niewinnie. I co?

  • 37. Data: 2014-06-04 23:25:17
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 04.06.2014 13:31, T...@s...in.the.world pisze:
    /.../
    > Alez, Liwiuszu,
    > Chodzi o to, ze nikt na ulicy nie zabija w majestacie prawa.

    Talmudyczne myślenie degenerujące pojmowanie prawa.

    Droga jest budowana na podstawie zezwolenia, wynikającego z przepisów
    prawa. Wydający winien liczyć się z tym, że czasem ktoś zginie.
    Niewinnie bądź winnie.

  • 38. Data: 2014-06-05 14:15:45
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 3 Jun 2014, n...@t...net.pl wrote:

    > Jeśli ci tu chodzi o kodowanie pisma w przeglądarce
    > to raczej nie ja go psuję.

    Problem właśnie w tym, że usenet nie jest "w przeglądarce".
    Aby oglądać posty "w przeglądarce" musisz korzystać z bramki,
    obsługującej "prawdziwy", właściwy protokół przeznaczony do tego
    celu, a przekładający treść na HTTP.
    I z jakiej bramki korzystasz taką jakość dostajesz.
    Coraz powszechniejsza moda stosowania HTTP (protokołu "od przeglądarek")
    w roli "protokołu do wszystkiego" niestety ma swoje wady.

    > Z jakiego linka piszesz bo ja grupy przeglądam na
    https://groups.google.com/forum...

    No to masz kategorię "jakoś", "ć" na końcu zostało użarte.

    pzdr, Gotfryd

  • 39. Data: 2014-06-05 19:40:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 04.06.2014 23:21, Smok Eustachy pisze:

    > Skoro akceptujesz śmierć 5000 niewinnych, to 2-3 dodatkowi niewinni nie
    > powinni robić różnicy

    Nie, nie akceptuję.

  • 40. Data: 2014-06-05 19:40:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 04.06.2014 23:23, Smok Eustachy pisze:
    > /..../
    >>
    > Tymczasem na drogach ginie nie każdy ale nie każdy ginie niewinnie. I co?

    Celem drogi, w przeciwieństwie do kary śmierci, nie jest zabijanie.