  • 11. Data: 2005-08-08 23:07:39
    Temat: Re: dostep do jeziora
    Od: "gargamel" <s...@d...pl>

    > Nie ma ogrodzenia - nie ma granicy.
    >
    > Przy czym uwaga: zasadniczo wystarczyłoby parę słupków połącoznych drutami
    > albo coś równie prymitywnego.

    hm... a jak reguluje prawo to ogrodzenie i ten teren prywatny ?

    bo analogicznie do twoich słów, to można by było urządzać sobie wycieczki po
    wszelkich plantacjach (truskawek, kukurydzy, ... ), tam przecież też nie ma
    ogrodzeń, ani nawet znaków, a jest to teren prywatny a nie publiczny,

    pozdrawiam

  • 12. Data: 2005-08-09 00:26:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    gargamel wrote:

> [...]
    > wszelkich plantacjach (truskawek, kukurydzy, ... ), tam przecież też nie ma
    > ogrodzeń, ani nawet znaków, a jest to teren prywatny a nie publiczny,

    O ile nie będziesz niszczył upraw, to sobie chodź.

    Ale jak zaczniesz deptać krzaczki, rozgniatać owoce itepe, to już
    łatwiej czegoś od Ciebie zażądać (np. rekompensaty).

    Przestępstwo to nie będzie, może ewentualnie wykroczenie. Ale póki
    niczego nie niszczysz - przebywać możesz.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 13. Data: 2005-08-09 07:05:27
    Od: "Asiunia" <a...@w...pl>

    A co z tym?
    Art. 27. 1. Zabrania się grodzenia nieruchomości przyległych do
    powierzchniowych wód publicznych w odległości mniejszej niż 1,5 m od linii
    brzegu, a także zakazywania lub uniemożliwiania przechodzenia przez ten
    obszar.
    2. Zakaz, o którym mowa w ust. 1, nie dotyczy grodzenia terenów stref
    ochronnych ustanowionych na podstawie ustawy oraz obrębów hodowlanych
    ustanowionych na podstawie przepisów ustawy o rybactwie śródlądowym.

  • 14. Data: 2005-08-09 08:29:59
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Asiunia" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > brzegu, a także zakazywania lub uniemożliwiania przechodzenia przez ten

    a jak sie to ma do platnych plaz??
    Zeby sie dostac do wody publicznej nalezy zaplacic za to aby wejsc na plaze

    Jacek

  • 15. Data: 2005-08-09 15:02:35
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "castrol" <j...@w...blumen.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Asiunia" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > a jak sie to ma do platnych plaz??

    Płoty są nielegalne. Obok może stać cieć i bilety sprzedawać.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 16. Data: 2005-08-09 16:39:04
    Od: "Nora" <m...@v...pl>

    > A skąd wiadomo, czego dotyczy tabliczka? Może np. 1m2 wokół jej słupka ;->

    szczeze mowiac nie widzielismy zadnej tabliczki przy wjezdzie (ani dalej )
    gosc w terenowce tlumaczyl (od niechcenia) ze moze ktos przekrecil..(???).
    Droga normalna..polno -lesna.
    Generalnie nie byl to dzien na zatargi dla nas..dla swietego spokoju
    zabralismy psy i pojechalismy gdzie indziej..(mimo ze nie lubie byc
    "ustawiana" przez kogos nie wiedziec z jakiej racji). Ale na przyszlosc moze
    byc roznie.

    Nora

  • 17. Data: 2005-08-09 21:52:20
    Od: "gargamel" <s...@d...pl>

    > Ale jak zaczniesz deptać krzaczki, rozgniatać owoce itepe, to już łatwiej
    > czegoś od Ciebie zażądać (np. rekompensaty).

    no wiesz ... w taki sposób to i można złodziejowi wejść do domu, jeśli drzwi
    będą otwarte i niby nic mu wtedy nie można zrobić dopóki nic nie ukradnie ?
    można by tak dyskutować bez końca, ale ciekawi mnie jak się wypowiada w tej
    kwestii zawiłe polskie prawo, czy jakoś jednoznacznie to definiuje ?

    pozdrawiam

  • 18. Data: 2005-08-09 23:30:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    gargamel wrote:

    > no wiesz ... w taki sposób to i można złodziejowi wejść do domu, jeśli drzwi
    > będą otwarte i niby nic mu wtedy nie można zrobić dopóki nic nie ukradnie ?

    Ktoś chyba przedawkował smerfy ;->

    Jak nie ukradł, to niby dlaczego złodziej?

    > można by tak dyskutować bez końca, ale ciekawi mnie jak się wypowiada w tej
    > kwestii zawiłe polskie prawo, czy jakoś jednoznacznie to definiuje ?

    W miarę. Kraśc nie wolno. Włamywać się nie wolno. Niszczyć mienia nie wolno.

    Wchodzić do czyjegoś mieszkania wolno, o ile nie robi się tego siłą a
    właściciel nie wyraził sprzeciwu.

    A wyprosić z nieogrodzonego pola to nawet właściciel nie ma legalnie jak.

  • 19. Data: 2005-08-10 11:10:01
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:42f8c35c$2$15462jak sie to ma do

    > Płoty są nielegalne. Obok może stać cieć i bilety sprzedawać.

    nie do konca rozumiem :)
    Wydmy sa legalne, malo tego, sa naturalne, a i nie mozna na nie wlezc bo sa
    chronione :P
    Na plase sa wejscia miedzy wydmami i tam stoi ciec i pobiera oplaty bo niby
    plaza darmowa (chcieli to nawet wprowadzic niedawno gdzies nad naszym
    morzem.

    I czy takie oplaty, badz co badz uniemozliwiajace dostep do wody publicznej
    jakim jest morze, sa dozwolone??

    Jacek

  • 20. Data: 2005-08-10 14:55:09
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > I czy takie oplaty, badz co badz uniemozliwiajace dostep do wody
    > publicznej jakim jest morze, sa dozwolone??

    NIe wolno grodzic. Mozna natomiast pobierac oplate za wejscie.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt