  • Data: 2004-06-12 13:17:40
    Temat: Re: dostełem nip europejski PL........ co teraz?
    Od: Mariusz<...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    NIP-UE (Europejski) jest wymagany jedynie w przypadku handlu
    towarami wewnątrzwspólnotowymi, czyli miedzy krajami UE (dawniej
    zwany - import i eksport)! W przypadku transakcji krajowych nie trzeba
    używać NIP'u unijnego! Tak samo nie jest to konieczne w przypadku
    handlu z krajami nie będącymi członkami UE!

    Kraje UE - NIP z kodem PL
    Polska i kraje z poza unii - NIP bez kodu

    Trzeba pamiętać, że aby stawka handlowa wynosiła 0 %, kontrahent
    musi również posiadać NIP-UE

    -> http://usenet.pomocprawna.info