  • Data: 2006-05-30 18:30:09
    Temat: Re: dostałem przelew
    Od: "Cyberix" <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wpłacający pieniądze to Rosjanin, a ja niechciałbym być zamieszany w
    > jakieś
    > dziwne gierki. Do tego właśnie zamykałem konto i to tym bardziej mogłoby
    > wyglądać dziwnie. Dostałem pieniądze, wypłacam i zamykam konto.
    >
    > Nie czuję się frajerem, bo nie dałem się orżnać. Po prostu oddałem czyjąś
    > własność.

    Popieram !! Dlaczego? A jeśli ktoś np. celowo (żeby zrobić na złość) lub
    jakoś przez pomyłkę podał Twój numer konta, i zostało ono wykorzystane do
    wyłudzenie pieniędzy np. z aukcji internetowej Allegro polegającej na
    doładowaniu komórki (wpłać 8zł a doładujemy za 12zł) ????

    Lepiej oddać i być uczciwym niż potem tłumaczyć się na Policji czy w sądzie,
    że się z tym nie miało nic wspólnego... ale to oczywiście teoretyzując...