    From: Johnson <j...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: doręczenie nakazu zapłaty
    Date: Sat, 11 Oct 2008 21:33:14 +0200

    wombi pisze:

    > W praktyce to wygląda tak, że firma telekomunikacyjna nie ma pojęcia np.
    > o miejscu pracy dłużnika. Wtedy komornik wniosek o wszczęcie egzekucji
    > traktuje jednocześnie jako zlecenie poszukiwania majątku i nie pyta czy
    > chcesz mu zlecić poszukiwane czy nie tylko wzywa do uiszczenia opłaty
    > określonej w art. 53a ustawy o komornikach. Jeśli wierzyciel nie uiści
    > tej opłaty to komornik palcem nie kiwnie.

    I generalnie tak powinno być, gdy ktoś nie wskazuje wystarczająco
    konkretnie sposobu egzekucji, ale nie wydaje mi się żeby to coś wnosiło
    do wątku.
    Nie ma podstaw do zakładania że tak było w tym wypadku.
    Autor wie jak było i może nas uświadomi.

    --
    @2008 Johnson
    Im bardziej chore państwo, tym więcej w nim praw.