  • Data: 2008-10-14 14:28:45
    Temat: Re: doręczenie nakazu zapłaty
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz pisze:

    > A ja miałbym zarzut: uznanie, że doręczono pod wskazany adres, kiedy
    > nawet nie sprawdzono, czy tam mieszkam lub jestem zameldowany jest beee.

    Próbuj. Ale których konkretnie przepis chciałbyś zaskrzyć? żaden przepis
    nie mówi że można "awizować" na adres w którym nie mieszkasz, wręcz
    przeciwnie "można awizować tylko tam gdzie mieszkasz :)
    A poza tym TK odpowie ci że tzw "awizo:" stwarza tylko domniemanie
    doręczenia i że są środki prawne do podważenia tego domniemania.

    --
    @2008 Johnson
    Im bardziej chore państwo, tym więcej w nim praw.