  • 1. Data: 2007-05-18 07:44:20
    Temat: doradźcie coś...
    Od: "x" <y...@o...pl>

    Witam,
    naprowadźcie mnie jak sobie poradzić z następującą sytuacją:
    Przenoszę firmę w inne miejsce, w związku z tym - muszę przenieść również nr
    telefonów. Nowa siedziba mieści się przy centrum miasta, na głównej ulicy
    gdzie mieszkańcy mają telefony. Natomiast, ponieważ w budynku do którego się
    przenoszę prawdopodobnie nigdy nie było telefonów, TP jak twierdzi "nie ma
    technicznych możliwości podłączenia telefonów" (mimo, że kamienice na
    przeciwko te telefony mają).
    Co robić? nie mogę (firma) funkcjonować przecież bez telefonów, nie mówiąc
    już o faxie i internecie.
    Jak wyegzekwować na TP pociągnięcie linii tel. (chodzi też o czas) - czy w
    ogóle jest szansa "wyegzekwować" a nie "czekać aż może kiedyś założą"?
    Jeśli - załóżmy - zmieniam operatora na bezprzewodową Erę to czy w związku z
    tym (jakby nie było wyjścia nie mam jesli TP nie pociągnie linii) TP SA
    nałoży na mnie karę za zerwanie umowy z nimi?
    Byłabym wdzięczna za wszelkie linki które naprowadzą mnie co mogę - do czego
    mam prawo, a czego nie (regulamin TP SA mam, ale to za mało)
    lub jakieś odpowiedzi z Waszych doświadczeń.

    Pozdrawiam,
    Ewa

  • 2. Data: 2007-05-18 08:25:02
    Temat: Re: doradźcie coś...
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    x napisał(a):
    > Witam,
    > naprowadźcie mnie jak sobie poradzić z następującą sytuacją:
    > Przenoszę firmę w inne miejsce, w związku z tym - muszę przenieść również nr
    > telefonów.

    Myślę, że lepszym miejscem bedzie grupa news:pl.misc.telefonia :)

    M.

  • 3. Data: 2007-05-18 08:58:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "x" <y...@o...pl> napisał w wiadomości

    Po pierwsze spróbuj się zorientować, czy czasem konkurencji na danym
    terenie nie ma. Jeśli to nic nie pomoże, to spróbuj pomyśleć o usługach
    GSM. Nie chcę tu reklamy robić, ale niektórzy operatorzy dysponują ofertą,
    która mimo to, że realizowana za pośrednictwem GSM-u może być konkurencyjna
    dla TP SA.

  • 4. Data: 2007-05-18 09:08:14
    Od: "x" <y...@o...pl>

> [...]
    > GSM. Nie chcę tu reklamy robić, ale niektórzy operatorzy dysponują ofertą,
    > która mimo to, że realizowana za pośrednictwem GSM-u może być

    orientowałam się, ale nie ma mozliwości podłaczenia faxu...
    no nic, będę coś kombinować, może ktoś jeszcze coś poradzi...

    Dzięki i pozdrawiam,
    Ewa

  • 5. Data: 2007-05-18 09:30:48
    Od: "Dudus Podpiszczaczek" <w...@d...de>

    "x" <y...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag

    > orientowałam się, ale nie ma mozliwości podłaczenia faxu...
    > no nic, będę coś kombinować, może ktoś jeszcze coś poradzi...
    >
    > Dzięki i pozdrawiam,
    > Ewa
    A kto Ci takich glupot naopowiadal ? Stare Handy z Modemem, stary PC-Ciak
    jako Fax Server i masz Fax z takim komfortem obslugi, ze hej..

    Dudus

  • 6. Data: 2007-05-18 09:46:47
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu x porozsypywal nastepujace haczki:
    > orientowałam się, ale nie ma mozliwości podłaczenia faxu...
    niektorzy operatorzy voip 'udostepniaja' fax
    --
    badzio