    From: "A. Filip" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dobra zmiana w sądach (o Sonn-ie)
    Date: Fri, 11 Aug 2017 18:23:44 +0200 (CEST)
    <598a2229$0$11280$b1db1813$ca8b28d9@news.astraweb.com>
    <omeavk$q65$1@node1.news.atman.pl> <omeub1$dv3$1@node1.news.atman.pl>
    <omgvj6$vd5$1@node2.news.atman.pl> <omh5rc$ik2$1@node1.news.atman.pl>
    <omjk9u$hb$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <a...@b...pl> <omjsuc$m71$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@b...pl>
    <598dd50f$0$24488$b1db1813$919a0b@news.astraweb.com>

    Sonn <x...@p...onet.pl> pisze:

    > To jeszcze się naucz, w tej swojej "precyzji", nie zmieniać tematów wątków.
    >
    > I może mi powiesz jak nazwać człowieka, który nieustannie narusza
    > zasady usenetu zmieniając tematy wątków [...]

    Na *którą wersję* zasad ty się powołujesz? Twoją osobiście wydumaną?

    Zmiana tematu w odpowiedziach jest dozwolona a czasem wręcz zalecana [1].
    *Precyzyjny* zarzut wobec mojego postępowania to nie robienie czegoś
    czego (przenigdy) robić nie wolno ale co najwyżej robienie tego zbyt
    często z niewystarczających powodów. Ja "jako oskarżony" oczywiście
    daje stanowczy odpór takim oskarżeniom/pomówieniom ;-)

    Dyskusja o "(niskich) standardach Sonn-a" ma już śladowy związek z
    dobrą/"dobrą" zmianą przeprowadzaną przez PiS w sądach. Jak dla mnie
    zmiana tematu pod-wątku jest całkowicie i wystarczająco uzasadniona.

    [1] http://rafa.eu.org/papers/netykiet.html

    --
    A. Filip