    From: "Marek" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje,pl.soc.prawo
    Subject: Re: długotrwała choroba- porsba o poradę
    Date: Sun, 29 Dec 2002 22:25:11 +0100

    > Urlop jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem.
    > Jeżeli firma chce Cie zwolnić, to Cię zwolni, to tylko kwestia czasu -
    może
    > pomyśl o tym w ten sposób.
    Tak, ja już dawno położyłem krzyżyk na jednej z tych firm-zresztą lepiej, że
    to oni mnie zwolnili, bo z wielu względów nie powinienem tam pracować- tyle,
    że samemu było trudniej taką decyzję podjąć. Zastanawiam sie tylko co
    zrobić, jak wrócę do pracy (myśle o firmie, w której chcą mnie zwolnić),
    poprosze o urlop, a oni powiedzą kuku: pan pracuje - choćby po to, żeby
    wręczyć mi wypowiedzenie, albo żebym zrobił im przy bilansie rzeczy, których
    mój następca im nie zrobi, albo jak pisałem wyżej- zmusić do L4. W drugiej
    firmie nie będzie żadnych problemów. Ale jak rozumiem nie ma formy prawnej,
    która by była "bezpieczna" (choćby "na wszelki wypadek") w tej "dobrej"
    firmie.
    Dzięki za zainteresowanie moja sprawą-chyba jednak urlop.
    Marek