    From: "gaspard" <g...@b...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dlugi w spadku.
    Date: Sun, 11 Sep 2005 11:24:34 +0200

    news:dg0mgi$5k0$1@news.onet.pl...

    > Przedawni się? Komornik umorzy postępowanie, od tego momentu biegnie
    > 10-letni okres przedawnienia. W tym czasie wznowi postępowanie, może
    > ponownie umorzy, znów zaczyna lecieć 10 lat. Tak można ścigać dzieci do
    > emerytury albo i dłużej.

    Czyli co ?

    Najlepiej zalatwic w sadzie rodzinnym zeby dzieci tez urdzucily spadek ?

    Chodzi o sume nie splaconego kredytu ok 5 tys zl w PKOBP (ktore zostaly
    poczatkowo bylo 15 tys).

    Czy bankowi sie oplaca taka procedur ? Słyszalem, ze bank mosi utrzymywac
    rezerwe finansowa na zabezpieczenie niesplaconych kredytow. Czy koszt
    takiego wieloletniego postepowania nie przewyzszy kwoty o ktora walczy.

    Czy kiedykolwiek zdazylo sie zeby bank tak ostro walczyl o tak malą sumę ?