    From: "truda" <t...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dług w spadku
    Date: Fri, 12 Sep 2003 15:08:34 +0200

    "Jureq" <j...@X...ze.spamemX.op.pl> wrote in message
    news:bjsf88$1cge$1@news.atman.pl...
    > truda wrote:

    > Piszesz "jakieś papiery". W tych papierach może znajdziesz pewne
    > szczehgóły.
    No tak piszę, ale w czasie przyszłym, o tym ze prawdopodobnie zaczną.

    > Napisz czy ten kredyt został wziety gdy byliście jeszczcze małżeństwem
    > czy później.
    ależ ta sytuacja dotyczy mojej sistry, proszę, czytaj uważnie, bo dzzięki
    Boku mój mąż żyje i oby tak najdłużej

    A z tego co wiem to sostra o wziętym kredycie dowiedziała sie od banku po
    jego śmierci i nie wiem kiedy go wziął, ale na pewno bez jej wiedzy i
    podpisu!

    > I drugie pytanie: czy wartość spadku jest mniejsza czy większa od długu.
    nie wiem co moze być spadkiem, chyba najwyżej ta niewypłacona polisa. Nie ma
    wiecej spadku.

    Pozdrawiam
    truda