    From: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dług w spadku
    Date: Fri, 12 Sep 2003 14:47:04 +0200

    truda wrote:

    > jest
    > inwentarza',
    > Tak, dziedziczy niepełnoletnia córka.

    > spadku.
    > Nie musi, ale co zrobić kiedy zaczna przychodzic jakies tam papiery z
    > banku dotyczace niespłacanego kredytu.

    Piszesz "jakieś papiery". W tych papierach może znajdziesz pewne
    szczehgóły.

    Napisz czy ten kredyt został wziety gdy byliście jeszczcze małżeństwem
    czy później. Jeśli wcześniej to odrzucenie spadku nic nie pomoże lub
    nawet pogorszy twoją sytuację, bo ceny uzyskiwane na licytacjach są
    często znacząco niższe od cen rynkowych, resztę i tak prawdopodobnie
    będziesz musiała płacić.

    I drugie pytanie: czy wartość spadku jest mniejsza czy większa od długu.