  • Data: 2003-10-24 20:40:37
    Temat: Re: dlaczego tak trudno jest zostac adwokatem?
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No co jak co, ale WZIĄŚĆ (sic!!!) sie do roboty na pewno nie zamierzam.
    > Przepraszam za czepiactwo, ale jestem wyjątkowo wyczulony na ten błąd.

    i masz racje

    > A co do meritum - faktem jest, że to wszystko sitwa i koteria i bez
    ukladów
    > jest bardzo trudno się dostać. Sama trudność jeszcze nie byłaby zła,
    gdzyby
    > nie świadomość, że jakiś dureń z ustosunkowanym tatusiem ma łatwiej. Mnie
    > na przykład wkurza.

    ok.... moze i sie z tym zgadzam ale mi tylko o to chodzi ,ze narzekaniem sie
    tego nie zmieni napewno. A z drugirj strony ..... gdybys mial mozliwosci nie
    pomoglbys swemu synowi???? Ja bym pomogl. NIe watpie ,ze sa osoby , ktore
    sie dostaja bo maja tatusiow ale nie zgodze sie z tym ,ze takich jest
    wiekszosc /to taki komentarz dla niektorych co tak twierdza/

    pozdr
    Lukasz