    From: "Marcin Olender" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dlaczego tak trudno jest zostac adwokatem?
    Date: Fri, 24 Oct 2003 21:50:59 +0200

    Użytkownik "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl> napisał w wiadomości
    news:23064-1066990778@as3-97.swic.dialup.inetia.pl..
    .

    > moze i tak ale nieznosze stwierdzen typy to jest panstwo kolesi i ukladow.
    > uwielbiamy narzekac i nikt temu nie zaprzeczy. prosciej jest narzekac i
    > zwalac wine na innych niz wziasc sie do roboty

    No co jak co, ale WZIĄŚĆ (sic!!!) sie do roboty na pewno nie zamierzam.
    Przepraszam za czepiactwo, ale jestem wyjątkowo wyczulony na ten błąd.

    A co do meritum - faktem jest, że to wszystko sitwa i koteria i bez ukladów
    jest bardzo trudno się dostać. Sama trudność jeszcze nie byłaby zła, gdzyby
    nie świadomość, że jakiś dureń z ustosunkowanym tatusiem ma łatwiej. Mnie to
    na przykład wkurza. Mogę zaakceptować to, że na adwokata jestem za głupi,
    ale nie to, że ktoś głupszy ode mnie okazuje się być odpowiedni dzieki
    nazwisku. Rymar sam w Polityce przyznał, że on wybiera dzieci adwokatów.

    Oczywiście - jesli jesteś niezatapialny i wiesz wszystko o wszystkim to się
    dostaniesz tak czy siak. Ale to nie o tym była mowa i nikt nie twierdzi, że
    to niemożliwe. tylko, że trudne.

    Depi.