  • Data: 2003-07-01 23:02:12
    Temat: Re: dialery +reklamacja w tepsie
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kaja napisał:
    > A kto to jest Arnold B.?

    Ja.

    > Pisałam przedtem o stronie Arnolda B.,chociaż ta @elita.pl się
    > zgadza.

    O! To weszłaś na stronę Arnolda B. i stwierdziłaś, że jestem oszustem.
    Ale, ale... jakąż to stronę i co na niej było co dało Ci podstawy do takiego
    stwierdzenia ?

    > Dziękuję za przypomnienie.Te spamy przychodziły mi na skrzynkę codziennie,
    > z konta: b...@a...pl(!!!(

    Nigdy nie wysyłałem żadnego spamu.
    Nigdy też żadna z kontrolowanych przeze mnie firm nie reklamowała się
    w ten sposób.

    I ciekawe, że taki spam przychodził tylko do Ciebie.
    A może jednak to pamięć Cię zawodzi... ?

    > Do sądu to się wyrywaj jak lubisz.

    Nie lubię. Ale *publicznie* wymieniając z imienia i nazwiska nazwałaś
    mnie oszustem i spamerem.
    Czekam więc na przeprosiny i odszczekanie Twoich oskarżeń, albo na
    adres do pozwu.
    Mam nadzieję, że przeprosisz albo podasz adres a nie okażesz się kolejną
    tchórzliwą szmatą.

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/hipnoza