    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dezubekizacja
    Date: Thu, 22 Sep 2022 07:45:47 +0200
    <631dffea$0$563$65785112@news.neostrada.pl>
    <631e3d6c$0$6212$65785112@news.neostrada.pl>
    <tfljl0$1ho5$3@gioia.aioe.org>
    <631e5412$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
    <WGuTK.351760$vFVf.315210@fx02.ams1>
    <6320dc54$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    <ryRUK.904192$pI23.832279@fx07.ams1>
    <6324ee34$0$457$65785112@news.neostrada.pl>
    <AOOVK.265011$G_96.113586@fx13.ams1>
    <6327fa5a$0$6197$65785112@news.neostrada.pl>
    <H98WK.613359$f0c6.289099@fx10.ams1>
    <632a10d2$0$562$65785112@news.neostrada.pl>
    <bmsWK.242287$MEGf.90664@fx03.ams1>
    <632b8976$0$467$65785112@news.neostrada.pl>

    > Rzuciłem propozycją. Moim zdaniem jest to ogarnięcia w stosunkowo prosty
    > pomysł. Zamiast wymyślać jakieś skomplikowane definicje zgromadzenia
    > dzielimy na takie zorganizowane i spontaniczne. Zorganizowane mają
    > organizatora, który odpowiada za szkody. Pozostałe organizatora nie mają.
    >
    > Jak Policja przyjeżdża, to ogłaszają przez megafony, ze zgromadzenie nie
    > ma organizatora, więc osoby nie mające zamiaru w nim uczestniczyć i
    > odpowiadać za szkody powinny sobie pójść. Pozostałe odpowiadają
    > solidarnie za szkody.

    ale dlaczego mają sobie pójść, przyszedłem dajmy na to do parku, to
    sobie siedzę na ławce, to, że jest jakieś zgromadzenie obok, może mi nie
    przeszkadzać. Czego się czepiasz ludzi którzy przyszli odpocząć?

    > Skoro nie odszedł na żądanie Policji, to jest uczestnikiem.

    A co to jest niewolnikiem, że ma latać, jak policja mu karze?
    Idiotyzm na potęgę - chyba mamy wolność poruszania się. Mamy też
    domniemanie niewinności? Ja wiem, w policji jest wiele osób uważających,
    ze powinno być domniemanie winy.

    --
    http://kaczus.ppa.pl