  • Data: 2022-08-19 16:18:19
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oczywiście. Ale pozostaje skradzione mienie.

    Postępowanie umorzono, więc... uważaj na paragrafy o zniesławieniu:P

    > UB-cy, to już  w ogóle wymarli. SB-cy są za mądrzy, by latać po ulicach.

    Taki paradoks historii, że za tym żeby sądy były niezalezne od władzy
    upominają się ci z drugiej strony. A ich następcy pałują, gazują i
    wymyślają zarzuty z dupy tym którzy mają odwagę wyjść i przeciwko takim
    plugawym praktyką zaprotestować.

    > Jest to tak nieprawdopodobne, że nawet mi się nie chce nad tym
    > zastanawiać.

    No ale jakby... to co byś zrobił?

    > Latanie jest po prostu bez sensu.

    Oczywiście - sprzeciw wobec kurewstwa jest bez sensu i można pałą dostać.

    > Jedyne, co mnie martwi,
    > ze niektórzy mogą nie dożyć sprawiedliwości.

    Nie oni jedni... Dużo spraw leży w trybunale kulinarnym. A przed nim
    stoją kulsony.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!