  • Data: 2022-08-19 16:37:28
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 19 Aug 2022 15:44:47 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Oczywiście. Ale pozostaje skradzione mienie.

    Tak samo jak w emeryturze.

    Tzn emerytura sie nalezy zawsze, rente mozna cofnąc z powodu
    ozdrowienia, i wtedy to jest inna oczywistosc :-)

    > UB-cy, to już w ogóle wymarli. SB-cy są za mądrzy, by latać po ulicach.
    > Jest to tak nieprawdopodobne, że nawet mi się nie chce nad tym
    > zastanawiać. Latanie jest po prostu bez sensu. Jedyne, co mnie martwi,
    > ze niektórzy mogą nie dożyć sprawiedliwości.

    No ale jakby stwierdzili, ze nic nie robic tez nie ma sensu,
    i sie umowili na manifestacje pod willą Kaczelnika?
    I to nie zadni SB-cy, tylko koledzy z ktorymi 30 lat razem pracowales,
    ale mieli pecha byc przydzieleni na rok do SB, chocby jak piszesz
    - bo tam byly wolne etaty :-)

    I co - pałą ich?

    J.