  • Data: 2013-03-28 16:41:44
    Temat: Re: dekapitacja we śnie, śledztwo w realu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.03.2013 16:22, hiki wiosna pierdle jak zimmmno pisze:

    > Moze ja planuje gwałt. MAm siusiaka.

    A oczy i rozum masz? Zakładam że tak, ale jeśli odzwierciedlają ogólny
    stan twojej sprawności, to z twojego ewentualnego planowania i tak nic
    by nie było.

    Pewnie nie zrozumiesz, więc powtórzę otwartym tekstem: czytaj uważniej,
    a jak jakiś słów nie rozumiesz - pytaj śmiało. Bo ewidentnie nie
    zrozumiałeś co ja napisałem.

    > Moim zdaniem prokuratura ma zebrac dowody, nie oceniac.

    Twoje zdanie się nie liczy.

    Dowody zbiera policja, prokuratura ocenia czy wyczerpują znamiona, a
    potem sad rozstrzyga między prokuratorem a oskarżonym.

    Widać lubisz chodzić po sądach.