  • Data: 2003-10-20 09:16:50
    Temat: Re: darowizna mieszkania - ojciec-corka
    Od: Radzisz <n...@l...spamu.invalid.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Słonik wrote:
    > To jak bedzie wygladac w praktyce sytuacja taka :
    > Córka mieszka na stałe w Rosji, nie ma dowodu osobistego bo jest na stałe
    > tam. Ma paszport (czy to wystarczy notariuszowi) ?? Jest to pierwsza
    paszport jest również dowodem tożsamości i może się nim wylegitymować
    notariuszowi.

    > darowizna miedzy nimi, nie ma na siebie żadnego mieszkania ani w Polsce ani
    > w Rosji.
    > Zastanawiam sie czy zadeklarowanie sie, ze bedzie sie mieszkac w tym
    > mieszkaniu nie bedzie dziwne skoro nie ma dowodu osobistego ?? Jak to
    > widzicie??
    przecież nie musi mieć dowodu osobistego żeby mieszkać w mieszkaniu. Nie
    pisałem o _meldowaniu_ się tylko o tym, że musi oświadczyć, że będzie
    tam mieszkać.
    Najlepiej będzie jeżeli skonsultujesz się z notariuszem + telefon do
    urzędu skarbowego.
    Będziesz miał info z pierwszej ręki :)

    Radzisz