  • Data: 2004-04-16 05:34:18
    Temat: Re: darowizna mieszkania czy $$ na mieszkanie?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z dnia czw 15. kwietnia 2004 14:59 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane poilkj:

    > A teraz zastanów się jak odpowiesz US na pytanie skąd wziąłeś pieniądze na
    > kupno mieszkania, bo z analizy dochodów wynika, że nie za bardzo cię stać.
    > I zapewniam cię, że to pytanie nie jest znowu tak rzadko zadawane.

    No dobrze, ale jak oni to analizują? Zbierałem przez 30 lat, odkładałem. Mam
    bogatą mamę, babcię, ciotkę, które dawały mi wysokie prezenty. A że żyłem
    biednie do tej pory? Noż przecież właśnie dlatego, że zbierałem na to
    mieszkanie.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)