    From: bo <a...@a...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: darowizna
    Date: Tue, 01 Feb 2005 14:26:38 +0100

    b wrote:

    > Demonizujesz waść - jak rzekła by moja siostra gdybym ją miał.

    Gdybys ja mial, to bys wiedzial,
    Wiesz ile widzialem rodzenstw, co sie poklucili przy sprawach
    wspolwlasnosci ?

    > Wszystko jest kwestią ich wzajmenej miłości i wychowania. Jeśli się
    > dogadują to żadnych kłopotów nie będzie. A domniemywam, że rodzice po
    > prostu nie chcą (we własnym sumieniu) nikogo pominąc.

    Wiem, ciezka sprawa..

    Ale jeslioboje maja gdzie mieszkac to po co im ta wspolwlasnosc ?
    i tak dostana ew w spadku....

    Wtedy sie maja czas dogadac..

    > Może waćpanu ze współwłąsnością coś nie wyszło - należy tylko współczuć,

    Ja juz starszy Pan jestem i niejedno w zyciu widzialem..
    Tu mnostwo jest listow o rym, jak sie zabezpieczyc przed roszczeniami
    o zachowek w wypadku darowizny...

    > ale ja osobiście znam wieli współwłąścicieli, którzy w kwestii wspólnego
    > majątku świetnie się dogadują więc jakiekolwiek uogólnienia są IMHO nie na
    > miejscu.

    Jak to mowia - wszystko przed nimi...

    > pozdrawiam
    >
    > b.
    >
    > I tak w innej myśli - idąc tokiem waści rozumowania i za radą waści pod
    > żadnym pozorem nie należy kupić lokalu np. we wspólnocie mieszkaniowej, bo
    > nic tylko kłopoty...

    Nooo tu juz TROSZKE lepiej, bo przynajmniej wiadomo co jest czyje...

    Boguslaw