    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dane osobowe (inaczej) a nasza-klasa
    Date: Wed, 06 Aug 2008 12:00:52 +0200

    Slawek 'IDEall' Fydryk pisze:

    > wiadomości news:g7bqrl$1ml$1@news.onet.pl...

    > Poszlo na priv, a czy jestes jenym z nich...
    > Klas i szkol w n-k duzo. Nie jest powiedziane ze Twoja klase google juz
    > odwiedzilo ale nie dzis to jutro/whatever.

    Akurat mnie tam nie ma, a konto na nk mam już od zeszłego roku.
    Linki, które podałeś, odnoszą się do poszczególnych klas, gdzie można
    przejrzeć listę zapisanych do niej osób. Można zatem poznać imię i
    nazwisko oraz miasto, jak również dowiedzieć się do jakiej klasy dana
    osoba jest zapisana.

    Być może jest to jakaś wada systemu. Moim zdaniem korzystający z nk
    powinni brać pod uwagę, że podawane dane są jednak w mniejszym lub
    większym stopniu udostępniane publicznie i jeśli komuś zależy, aby nikt
    nie wiedział do jakiej szkoły chodził, to niech się do szkoły/klasy nie
    zapisuje.

    Samo zapisanie się do klasy też jest przecież jakąś formą zgody na
    wyjawienie tych informacji na forum publicznym, przynajmniej ujmując
    problem ze strony praktycznej, a nie teoretycznej.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz