    From: Olgierd <n...@r...org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dane osobowe (inaczej) a nasza-klasa
    Date: Wed, 6 Aug 2008 09:18:16 +0000 (UTC)

    Dnia Wed, 06 Aug 2008 11:12:30 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > A jesteś pewien, że roboty googla mają dostęp do danych, które
    > normalnie są dostępne tylko dla znajomych zainteresowanej osoby? Bo ja
    > mam co do tego wątpliwości.

    Jeśli serwis gwarantuje, że dane będą dostępne wyłącznie dla
    zarejestrowanych użytkowników, to powinien się tego trzymać. Jak to jest,
    że roboty Google nie mają dostępu do mojego konta w mBanku? Czyli jednak
    się da, prawda?

    Kiedyś była podobna sprawa, dot. Grono.net. A teraz mamy sprawę
    zainwestujwprzyszlosc.pl ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl