  • 1. Data: 2003-09-10 12:57:08
    Temat: czynnosci nie objete umową o prace
    Od: "nome" <n...@p...wp.pl>

    Czy jako strażnik zatrudniony na umowe o prace na czas nieokreslony
    zobowiązany jestem do obsługi klientów zakładu, w którym pracuje (wydawanie
    i odbieranie kluczy grupom wynajmującym sale, pobieranie opłat, wydawanie
    faktur VAT oraz dodowdów wpłaty). Nie jest to objęte umową o pracę a ni
    zawarte w zakresie moich obowiązków.

    pozdrawiam
    nome

  • 2. Data: 2003-09-10 13:11:48
    Temat: Re: czynnosci nie objete umową o prace
    Od: "automoto" <a...@g...pl>

    oczywiscie ze nie
    pytanie jak bardzo potrzebujesz pracy
    i jaka dokladnie masz umowe
    jak rozdraznisz pracodawce zwolni Cie
    i ktos inny bedzie robil cala Twoja robote
    :(

    bo to jest Polska
    a nie elegancja Francja

    pozdro

    p.s. ale walcz o swoje

  • 3. Data: 2003-09-10 14:37:02
    Od: "nome" <n...@p...wp.pl>

> [...]
    > i jaka dokladnie masz umowe
    > jak rozdraznisz pracodawce zwolni Cie
    > i ktos inny bedzie robil cala Twoja robote

    malo konkretów w Twojej wypowiedzi, zeby nie powiedziec ze nie ma ich tam w
    ogole... wiec czekam na propozycje co robic? czy mam jakies prawo do żądania
    spłaty za moją 'dodatkową' pracę?

    pozdrawiam
    nome

  • 4. Data: 2003-09-10 17:47:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    | i odbieranie kluczy grupom wynajmującym sale, pobieranie opłat, wydawanie
    | faktur VAT oraz dodowdów wpłaty). Nie jest to objęte umową o pracę a ni

    A podaj mi przepis, który tego zabrania? To ewentualnie co chciałbyś jako
    ten strażnik robić? Rozumiem, że mają zatrudnić asystenta strażnika, by
    strażnik nie przerywał strzeżenia w czasie, jak musi rozprostować nogi i
    podać klucze. Z pobieraniem opłat, to ewentualnie wiąże się odpowiedzialność
    materialna, choć to pewnie jakieś drobne kwoty.

  • 5. Data: 2003-09-11 01:13:51
    Od: "nome" <n...@p...wp.pl>

    > A podaj mi przepis, który tego zabrania?
    nie znam tego przepisu, ale zarówno zakres obowiązków jak i umowe o prace
    mam jasno sformułowaną...

    > To ewentualnie co chciałbyś jako ten strażnik robić?
    oprócz strzeżenia obiektu to chcialbym jeszcze byc palaczem, rzemieslnikiem
    i sprzątaczem... no ale na to szef sie chyba nie zgodzi... ;P

    > Z pobieraniem opłat, to ewentualnie wiąże się odpowiedzialność
    > materialna, choć to pewnie jakieś drobne kwoty.

    No skoro dla Ciebie 200-300 zl to drobne kwoty to gratuluje dobrej pracy...
    bo ja takowej nie mam. To polowa mojej pensji...

  • 6. Data: 2003-09-11 08:10:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    | nie znam tego przepisu, ale zarówno zakres obowiązków jak i umowe o prace
    | mam jasno sformułowaną...

    I nie ma tam punktu, że masz wykonywać inne obowiązki polecone przez
    przełożonych albo równoznacznego w znaczeniu?

    | oprócz strzeżenia obiektu to chcialbym jeszcze byc palaczem,
    rzemieslnikiem
    | i sprzątaczem... no ale na to szef sie chyba nie zgodzi... ;P

    Jak w tych samych pieniądzach, to kłopot widzę tylko z palaczem - trzeba
    mieć uprawnienia. Nie sądzę, by szef miał pretensje, że szczegąc jego mienia
    dodatkowo pozamiatasz albo dokonasz drobnej naprawy.

    | No skoro dla Ciebie 200-300 zl to drobne kwoty to gratuluje dobrej
    pracy...
    | bo ja takowej nie mam. To polowa mojej pensji...

    Nie pisałeś o kwotach.