    From: "nome" <n...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czynnosci nie objete umową o prace
    Date: Thu, 11 Sep 2003 03:13:51 +0200

    > A podaj mi przepis, który tego zabrania?
    nie znam tego przepisu, ale zarówno zakres obowiązków jak i umowe o prace
    mam jasno sformułowaną...

    > To ewentualnie co chciałbyś jako ten strażnik robić?
    oprócz strzeżenia obiektu to chcialbym jeszcze byc palaczem, rzemieslnikiem
    i sprzątaczem... no ale na to szef sie chyba nie zgodzi... ;P

    > Z pobieraniem opłat, to ewentualnie wiąże się odpowiedzialność
    > materialna, choć to pewnie jakieś drobne kwoty.

    No skoro dla Ciebie 200-300 zl to drobne kwoty to gratuluje dobrej pracy...
    bo ja takowej nie mam. To polowa mojej pensji...