  • Data: 2004-10-28 13:06:49
    Temat: Re: czym bedzie skutkowac nieterminowe zlikwidowanie szkody??
    Od: kesser <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > BTW, jaka bryka?
    Ford Escort ale faktycznie był wyszukany nietypowa tapicerka malutki
    przebieg itd. mam go od czerwca tego roku więc bardzo mnie boli jego stan
    obecny.
    Rozumiem że najpierw oni mi przeleją kwotę x zrobić wycene nie
    zależnie i wysłać im wezwanie. Tam gdzie mieszkam będzie musiał
    zrobić wycenę rzeczoznawca bo warsztaty nie mają dostępu do tych danych.