    From: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czyli???
    Date: Wed, 22 Jan 2003 15:35:07 +0100

    > czyli moge wysylac CD poleconym za pobraniem ??? czy musi to isc paczka
    bo
    > raz sie zdarzylo ze babka z poczty odmowila mi przyjecia poleconego poniewaz
    > pytajac sie co jest w srodku odpowiedzialem ze jest korespondencja a ona
    > nie uwierzyla czy miaal prawo co nie przyjecia jak to jest i czy w kloncu
    > moge wysylac cd poleconym
    > pozdro

    Byc moze tutaj jest pies pogrzebany, bo polecony to chyba jest polecony, a
    nie polecony za pobraniem. Poczta chyba za pobraniem wysyla tylko paczki i
    dlatego panie z okienka maja wielka rozterke co z tym fantem zrobic. Jesli
    Poczta nie ma takiej uslugi jak "polecony za pobraniem" to jak najbardziej
    moga ci odmowic. Ale jesli wysylasz to jako paczka za pobraniem, to juz
    nikt nie ma prawa podskoczyc, bo to standardowa usluga i wisi w kazdym
    urzedzie pocztowym na tablicy z cena.

    --
    Krzysztof Pułapa, Kraków, http://www.ceti.pl/~jimi/