    From: "Anna" <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czyj b?dzie dom?
    Date: Mon, 10 Dec 2007 07:27:55 +0100

    Użytkownik "TMK" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:fjf178$air$1@mx1.internetia.pl...

    > Użytkownik "Heming" <h...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > I notariusz i Weimif mają rację. Ja kupowałam mieszkanie juz po ślubie. i
    > w akcie notarialnym jest o tym (zapisane czarno na białym) ze stawił sie
    > moj maz i obydwoje oswiadczylismy ze pieniadze pochodzą z mojego
    > majątku(jak to brzmi!) i ze on jest poinformowany i nie zgłasza zadnych
    > zastrzeżeń.
    > Akurat mąż w tym czasie był zalatany i pytałam czy nie wystarczą jakieś
    > papiery (darowizna czy cos) ale podobno tak powinno prawidłowo to sie
    > odbyc w przypadku małżeństwa.
> [...]
    to znaczy to sie nie uda, bo darowizna jest udokumentowana (przelew tytułem
    darowizna na kupno działki), a na drugi dzień lub nawet tego samego dnia z
    konta z darowizną idzie przelew za działkę - zresztą mi nie chodzi o to,
    żeby było tylko moje bo ja bym wolała, żeby było wspólne, ale moi rodziciele
    tego nie chcą
    dlatego też nie mogę na razie uczynić współwłaścicielem mojego męża bo np
    ojciec mógłby cofnąć darowiznę i działka byłaby jego lub muiałabym oddać
    kasę której nie mam

    czyli męża podejrzenia są faktyczne
    nie wiem co ja teraz zrobię:o(

    dzięki wszystkim