  • Data: 2011-04-01 11:15:12
    Temat: Re: czy wspolnota mieszkaniowa może...
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:in48es$bvs$...@n...onet.pl...

    > Płacąc ryczałtem Ty możesz w ogóle nie używać wody (nie mieszkać) a i
    > tak zapłacisz za sąsiadów.

    ??
    jakoś płacę ryczałtem, w rachunku, i jakoś jak nie zużywam wody to mam
    zwroty, przecież masz ryczałt i liczniki, raz na pół roku, lub raz na rok
    robiony jest spis liczników i wyrównania?
    no chyba że cywilizacja zawitała tylko do moich spółdzilni

    > Nie, bo patrz wyżej.

    patrzę i nadal mi się coś nie zgadza, chyba się nie rozumiemy, albo mylimy
    pojęcia