  • Data: 2002-05-06 07:18:30
    Temat: Re: czy to samowola i co za to grozi ?
    Od: "Waldek" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > z tego co wiem "ta" Gmina nie wydaje już zezwoleń warunkowych :-(

    Art 59 p.3 Prawa Budowlanego zezwala na odbiór warunkowy.
    W razie odmowy mozna sie od tego odwolac

    > szkoda, myślałem, że są jakieś przepisy pozwalające się odwoływać od
    > zatwierdzonych projektów, zwłaszcza, że nie robimy czegoś dodatkowo tylko
    po
    > prostu nie wykonujemy części projektu.

    Obiekt musi być wykonany zgodnie z warunkami pozwolenia na budowę - art 59
    p1.
    W trakcie budowy mozna dokanac zmiany w projekcie za zgoda organu wydajacego
    pozwolenie na budowe
    W waszej sytuacji moze to byc trudne gdyz nowe obiety musza byc projektowane
    i budowane z przystosowaniem dla osob niepelnosprawnych.
    Sprobować jednak nie zaszkodzi.
    Uzytkowanie obiektu bez pozwolenia grozi karami określonymi w art 90 - 94
    Prawa Budowlanego
    (od kary grzywny do kary pozbawienia wolności)
    Radzę wiec rozmawiać z wladzami.
    Pozdrawiam
    Waldek