  • 1. Data: 2006-03-11 20:47:41
    Temat: czy to prawda co mówił Lepper w Sejmie???
    Od: Kowalski <b...@w...spam.pl>

    czy to prawda co mówił w piatek Lepper w Sejmie - o tym że w 89r. prawo
    zadziałało wstecz i stopy procentowe wynosiły 40% miesięcznie???

  • 2. Data: 2006-03-11 20:55:34
    Temat: Re: czy to prawda co mówił Lepper w Sejmie???
    Od: metti <m...@b...pl>

    Szanowny/a Kowalski wklepał/a:
    > czy to prawda co mówił w piatek Lepper w Sejmie - o tym że w 89r. prawo
    > zadziałało wstecz i stopy procentowe wynosiły 40% miesięcznie???

    A to Lepper m ó w i ? Myślołech że to bełkot...

    --

    pozdrowienia, Metti
    "As we kill them all so God will know his own"

  • 3. Data: 2006-03-11 21:21:49
    Od: Kowalski <b...@w...spam.pl>

    metti napisał(a):
    > Szanowny/a Kowalski wklepał/a:
    >
    > A to Lepper m ó w i ? Myślołech że to bełkot...

    sorry, ale jestem w miarę młody i nie pamiętam tamtych zdarzeń,
    chciałbym wiedzieć czy rzeczywiście było cos takiego jak "zadziałanie
    prawa wstecz" aby z całą pewnością móc powiedzieć że Lepper się myli -
    bo nie wiem

  • 4. Data: 2006-03-11 21:35:01
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Kowalski" <b...@w...spam.pl> napisał w wiadomości

    > sorry, ale jestem w miarę młody i nie pamiętam tamtych zdarzeń, chciałbym
    > wiedzieć czy rzeczywiście było cos takiego jak "zadziałanie prawa wstecz" aby
    > z całą pewnością móc powiedzieć że Lepper się myli - bo nie wiem

    z definicji prawo nie działa wstecz. :)

  • 5. Data: 2006-03-11 21:48:08
    Od: Kowalski <b...@w...spam.pl>

    qwerty napisał(a):
    > Użytkownik "Kowalski" <b...@w...spam.pl> napisał w wiadomości

    > z definicji prawo nie działa wstecz. :)
    ok, nie wiedziałem, nie wiem nawet jaka jest definicja prawa :)
    to może lepiej by było zapytać "czy wszystko odbyło sie zgodnie z
    prawem? czy nie złamano konstytucji?" lub jakoś inaczej ale nie wiem jak

  • 6. Data: 2006-03-11 21:53:21
    Od: "Grzech" <g...@p...onet.pl>

    > czy to prawda co mówił w piatek Lepper w Sejmie - o tym że w 89r. prawo
    > zadziałało wstecz i stopy procentowe wynosiły 40% miesięcznie???

    Najpierw trzeba się jego zapytać co on rozumie pod pojęciem działania prawa
    wstecz.
    W 1989 r. gwałtownie wzrosły stopy oprocentowania kredytów nowych, oraz tych
    które zostały pobrane wcześniej. Niektóre osoby wpadły w pułapkę finansową.
    Było to między innymi jednym z impulsów do powstania Samoobrony.

    Grzech

  • 7. Data: 2006-03-11 22:05:35
    Od: "Michał Wilk" <m...@g...pl>

    > z definicji prawo nie działa wstecz. :)

    Z jakiej definicji? O czym Ty w ogole piszesz?

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 8. Data: 2006-03-11 22:10:39
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *Grzech* wypowiedziała te
    słowa:

    > Najpierw trzeba się jego zapytać co on rozumie pod pojęciem działania
    > prawa wstecz.

    Poza tym obowiązująca w 1989 r. konstytucja z 22 lipca 1952 r. nie
    zakazywała retroakcji prawa ;-)

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    ||| gsm: +48502defunk ||| JID: o...@j...org |||

  • 9. Data: 2006-03-11 23:04:41
    Od: Tomasz Trystula <t...@t...pl>

    Dnia 11.03.2006 Kowalski <b...@w...spam.pl> napisał/a:
> [...]
    > chciałbym wiedzieć czy rzeczywiście było cos takiego jak "zadziałanie
    > prawa wstecz" aby z całą pewnością móc powiedzieć że Lepper się myli -

    W pewnych okreslonych wypadkach prawo moze dzialac wstecz.

    --
    Tomasz Trystula

  • 10. Data: 2006-03-12 05:28:54
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>