  • Data: 2016-02-01 10:36:21
    Temat: Re: czy to oszustwo?
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Ja bym od razu wprowadził także jakąś karę za pisanie bzdurnych postów
    > w internecie. To chyba nawet ważniejsze od pilnowania cen +20%.

    W poście otwierającym wątek jest 200% czyli +100%. Ja czegoś takiego
    osobiście (może poza "groszowymi" produktami) nie pamiętam a raczej bym
    wkurwiony zapamiętał "na długo" :-)

    > Zacna głupota - cena zaakceptowana przez obie strony, ale wg Andrzejka,
    > nieuczciwa...
    >
    > Podpowiedz mi tylko - chcesz karać tylko sprzedawcę, czy także i nabywcę?

    A co trzeba zrobić by podpaść pod "doprowadzenie do niekorzystnego
    rozporządzenia mieniem"? Twoje +20% trudno podciągnąć pod łamanie
    (jakiegoś) prawa. Oryginalne +100% na drogie produkty znacznie łatwiej a
    czy "opłacalnie" dla pozywającego to już zupełnie inne pytanie :-)

    --
    A. Filip
    Piwo i dziewczęta mają wiele szczęścia: piwo pije się z pragnienia, a z