  • Data: 2003-11-29 14:37:22
    Temat: Re: czy to legalny windows?
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    poilkj rzecze:
    > Ja odpisuje na twoje posty, w których wypisujesz wierutne bzdury na temat
    > licencji.

    Te "bzdury" są zawarte w ustawie o prawie autorskim i prawach pokrewnych,
    oraz w orzeczeniach sądowych.

    > To co piszesz to jest twoja wyobraźnia, bo chciałbyś, żeby tak było.

    Przykro mi stary, ale póki pozostajesz tchórzliwym anonimem bojącym się
    swojej twarzy i brania odpowiedzialności za swoje słowa to jest ono warte
    mniej niż zero.
    To nie jest osobisty przytyk, to stwierdzenie faktu dotyczącego anonimów.
    Szczególnie tchórzliwych anonimów.

    Ja za swoje słowa biorę odpowiedzialność, a jak jest ktoś chętny to zapraszam
    do zakładu na 30 tys. złotych. I sprawę roztrzygniemy definitywnie w sądach
    aż do najwyższej instancji tak by było to już "obowiązujące".

    To jak? Jesteś chętny?

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek