eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy to juz próba kradziezy? › Re: czy to juz próba kradziezy?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostr
    ada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostra
    da.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "P_ablo" <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <4cfdf0ea$0$21006$65785112@news.neostrada.pl>
    <4cfdf4a8$1@news.home.net.pl>
    <4cfdf910$0$20996$65785112@news.neostrada.pl>
    <4cfdfebf$1@news.home.net.pl>
    Subject: Re: czy to juz próba kradziezy?
    Date: Tue, 7 Dec 2010 10:50:25 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    Lines: 44
    Message-ID: <4cfe0369$0$27024$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.12.2.83
    X-Trace: 1291715433 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27024 83.12.2.83:32816
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:661985
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości news:4cfdfebf$1@news.home.net.pl...
    >
    > ROTFL
    > Weź mnie nie osłabiaj - pozwolenie na wzięcie towaru z półki... ;)

    No coz - jasno deklarowal swoje intencje...

    > A co widać na nagraniu?

    No z tym nie ma problemu, gosc raczej nie ma pojecia o nagraniu - kamera nie
    jest specjalnie widoczna. Ale chyba rozumiesz, ze nie o to tu chodzi...
    jesli on cos chce komus w ten sposob cos udowodnic, to nalezy takiemu
    odpowiednio utrudnic zycie aby pozniej inni normalni przedsiebiorcy nie
    tracili przez niego cennego czasu... powiedzmy, ze sie poswiecam dla innych.

    > To zupełnie odrębna sprawa i zasadniczo nie ma znaczenia.

    W tej kwestii nie, ale daje obraz caloksztaltu zajscia...

    > Bo uważał, że już zapłacił, ty mu dałeś wadliwy towar, a on teraz tylko
    > bierze to, za co zapłacił.
    > Przynajmniej taka będzie jego linia obrony.

    Kupil prawie rok temu i nie takie procedury obowiazuja przy reklamacji.
    Ubzdural sobie, ze ze wzgledu iz ma do sklepu 35 km chce miec wymieniony na
    miejscu. Nawet nie chcial slyszec o odeslaniu towaru na nasz koszt
    kurierem - ma byc teraz i juz! Pracownik nawet nie mial mozliwosci podjecia
    takiej decyzji a ja jako szef bylem w tym momencie niedostepny.

    > Dlaczego? Chciałbyś, żeby np. jakiś sprzedawca w supermarkecie wyrwał ci
    > towar z ręki, bo np. nie spodobał mu się kolor twojej skóry? ;->

    wiesz...
    ja jestem rasista...
    Uwazam, ze w mojej zagrodzie maja obowiazywac moje zasady - jak sie nie
    podoba to do sklepu "nie dla idiotow" - ja nikogo nie zmuszam do zakupow u
    mnie.
    A ponadto nie ja ustalalem, ze na sama odpowiedz odnosnie zasadnosci
    reklamacji jest 14 dni...
    --
    Picasso


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1