  • Data: 2010-12-07 10:09:16
    Temat: Re: czy to juz próba kradziezy?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.12.2010 10:50, P_ablo pisze:

    > No coz - jasno deklarowal swoje intencje...

    No i?

    > No z tym nie ma problemu, gosc raczej nie ma pojecia o nagraniu - kamera
    > nie jest specjalnie widoczna. Ale chyba rozumiesz, ze nie o to tu
    > chodzi... jesli on cos chce komus w ten sposob cos udowodnic, to nalezy
    > takiemu odpowiednio utrudnic zycie aby pozniej inni normalni
    > przedsiebiorcy nie tracili przez niego cennego czasu... powiedzmy, ze
    > sie poswiecam dla innych.

    No to oberwie z urzędu za fałszywe zeznania - nie ma sensu się fatygować
    z tym, bez urazy, dość żałosnym oskarżeniem o "próbę kradzieży".
    Formalnie rzecz biorąc prędzej byłby to rabunek, ale prokurator albo
    padłby ze śmiechu albo udusił wzrokiem ;)

    [ciach]

    > Kupil prawie rok temu i nie takie procedury obowiazuja przy reklamacji.
    > Ubzdural sobie, ze ze wzgledu iz ma do sklepu 35 km chce miec wymieniony
    > na miejscu. Nawet nie chcial slyszec o odeslaniu towaru na nasz koszt
    > kurierem - ma byc teraz i juz! Pracownik nawet nie mial mozliwosci
    > podjecia takiej decyzji a ja jako szef bylem w tym momencie niedostepny.

    Tak czy inaczej kradzieży żadną siłą z tego nie zrobisz.

    > wiesz...
    > ja jestem rasista...
    > Uwazam, ze w mojej zagrodzie maja obowiazywac moje zasady - jak sie nie

    To nie otwieraj sklepu albo ogłoś niepodległość (ale wtedy zaraz ciebie
    zamkną za naruszanie integralności terytorialnej RP).

    Ale póki co - obowiązuje prawo. I jak jakiś zasrany rasista spróbuje
    odmówić obsłużenia "kolorowego", to słusznie oberwie wyrokiem.

    [ciach]

    > A ponadto nie ja ustalalem, ze na sama odpowiedz odnosnie zasadnosci
    > reklamacji jest 14 dni...

    To zupełnie inna sprawa i masz pełne prawo spuścić klienta "na drzewo".