  • Data: 2010-12-07 09:29:59
    Temat: Re: czy to juz próba kradziezy?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.12.2010 10:06, P_ablo pisze:

    > No ale grozil, ze sobie wezmie a nie dostal pozwolenia...

    ROTFL

    Weź mnie nie osłabiaj - pozwolenie na wzięcie towaru z półki... ;)

    > Cwaniak zalozyl sprawe o zniszczenie mienia (kurtka za 80 zl -
    > wykroczenie), po interwencji pracownika wyszedl i wrocil twierdzac, ze
    > chwycil go za szmaty i podarl mu kurtke pod pacha :)

    A co widać na nagraniu?

    > Ponadto zona pieniacza udezyla pracownika w glowe - przy swiadkach - bez
    > sprowokowania, jakies 10 minut po wczesniejszym zajsciu. Tu sprawa jest
    > oczywista i juz zostala zgloszona z 217kk.

    To zupełnie odrębna sprawa i zasadniczo nie ma znaczenia.

    > A jak do tego maja sie jawne grozby - ze sobie zabierze i nie ma zamiaru
    > zaplacic ?

    Bo uważał, że już zapłacił, ty mu dałeś wadliwy towar, a on teraz tylko
    bierze to, za co zapłacił.

    Przynajmniej taka będzie jego linia obrony.

    > hehe :)
    > Wiedzialem, ze prawo jest pokrecone ale ze az tak... :)

    Dlaczego? Chciałbyś, żeby np. jakiś sprzedawca w supermarkecie wyrwał ci
    towar z ręki, bo np. nie spodobał mu się kolor twojej skóry? ;->